Veelgestelde vragen | Wijnabonnementen

Winkelwagen samenvoegen?

Welkom terug! Er zitten nog enkele wijnen in uw winkelwagen van uw vorige bezoek. Wilt u deze wijnen toevoegen aan uw huidige bestelling?

Hoe vaak worden de Wijnabonnementen geleverd?

De Wijnabonnementen worden 4, 6 of 12 keer per jaar geleverd, afhankelijk van uw voorkeur. Als u kiest voor een levering van 12 keer per jaar ontvangt u vanzelfsprekend elke maand een levering. De Seizoens Service wordt standaard 4 keer per jaar geleverd.

Wanneer worden de Wijnabonnementen geleverd?

Uw Wijnabonnement wordt rond de 20e van de maand verstuurd. 

Betaal ik verzendkosten voor de Wijnabonnementen?

U betaalt geen verzendkosten voor de Wijnabonnementen. Alle wijnen worden gratis bij u geleverd. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U betaalt per automatische incasso of per factuur. Als u kiest voor een automatische incasso wordt u eenmalig gevraagd om een (mondelinge) machtiging. Vervolgens wordt het betreffende bedrag altijd na de levering van uw wijnen van uw rekening afgeschreven. Als u besluit per factuur te betalen, dan ontvangt u deze tevens na de levering van uw wijnen.

Let op: Als u een Wijnabonnement bestelt, betaalt u direct voor de eerste levering. Bij de daaropvolgende leveringen vindt betaling achteraf plaats.

Hoe lang loopt een Wijnabonnement?

Uw Wijnabonnement loopt tot wederopzegging. Na afname van vier leveringen van een Wijnabonnement kunt u uw Service tijdelijk of definitief stopzetten, tenzij u de overeenkomst onder andere voorwaarden bent aangegaan.

Hoe kan ik mijn Wijnabonnement stopzetten?

Neem contact op met onze klantenservice via 0294 – 788 103 of stuur een e-mail naar wijnservice@wijnbeurs.nl. Als u uw afmelding indient vóór de 14e van de maand, wordt uw Wijnabonnement diezelfde maand al niet meer geleverd. Dient u uw verzoek ná de 14e in, dan ontvangt u nog éénmaal een levering van uw Wijnabonnement.

Is het mogelijk een levering over te slaan?

Wilt u een levering overslaan, bijvoorbeeld omdat u op vakantie gaat? Geen probleem! Neem contact op met onze klantenservice via 0294 – 788 103 of stuur een e-mail naar wijnservice@wijnbeurs.nl. Zorg dat u in ieder geval de volgende informatie vermeldt: uw klantnummer, welk Wijnabonnement u heeft en in welke maand u een levering wilt overslaan.

Kan ik een extra doos aan mijn levering toe laten voegen?

Jazeker, dat is mogelijk. Neem voor de 14e van de maand waarin uw Wijn Service uitgeleverd wordt contact op met onze klantenservice via 0294 – 788 103 of stuur een e-mail naar wijnservice@wijnbeurs.nl.

Wat zijn de voorwaarden van de Wijnabonnementen?

Hieronder vindt u de algemene voorwaarden van onze Wijnabonnementen:

  • In totaal heeft u de keuze uit 9 Wijn Services.
  • De frequenties waar u uit kunt kiezen zijn: 2, 4, 6 of 12 keer per jaar.
  • Bij de keuze voor een Wijn Service met een frequentie van 6 en 12 keer per jaar ontvangt u jaarlijks (in mei) een Magnum.
  • Tussentijds of definitief opzeggen kan vanaf afname van vier keer, tenzij de Service onder andere voorwaarden is afgesloten.
  • De leveringen van de Wijn Services worden gratis thuisbezorgd.
  • Betaling vindt plaats via factuur of automatische incasso na ontvangst van uw Wijn Service levering.
  • Voorbehouden druk- en typefouten.
  • De Algemene Voorwaarden van de Wijnbeurs zijn van toepassing.
Naar boven