Klachtenprocedure | de Wijnbeurs

Klachten

Onze excuses! Als u dit leest, bent u ergens niet tevreden over en dat spijt ons. Klanttevredenheid staat namelijk hoog bij ons in het vaandel. Helaas kunnen er soms fouten gemaakt worden, maar die zijn er om opgelost te worden. Heeft u een klacht, stuur dan een e-mail naar contact@wijnbeurs.nl. Wij zullen binnen 48 uur contact met u opnemen en uw klacht in behandeling nemen. Onze medewerkers zijn ook van maandag t/m zaterdag bereikbaar op het telefoonnummer 0294 788 103.

Bezwaar indienen bij de directie van de Wijnbeurs
Vindt u dat uw klacht niet juist is afgehandeld? Dan kunt u uw klacht indienen bij de directie van de Wijnbeurs. Na het ontvangen van de reactie van de klantenservice heeft u 6 weken de tijd (gerekend vanaf de datum van de reactie van de klantenservice) om een brief naar de directie te sturen. Het is van belang dat u in de brief de volgende informatie duidelijk weergeeft: uw naam, adres en telefoongegevens, een heldere omschrijving van uw klacht en - indien van toepassing - uw rekeningnummer. De directie van de Wijnbeurs streeft ernaar zo snel mogelijk schriftelijk te reageren. U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Geschillencommissie Thuiswinkel
Indien u niet tevreden bent met de oplossing die de Wijnbeurs u biedt, kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ga voor meer informatie over deze procedure naar www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Naar boven