Informatie over het coronavirus | de Wijnbeurs

Winkelwagen samenvoegen?

Welkom terug! Er zitten nog enkele wijnen in uw winkelwagen van uw vorige bezoek. Wilt u deze wijnen toevoegen aan uw huidige bestelling?

Informatie over het coronavirus

Wij snappen dat u vragen heeft rondom het coronavirus en de bezorging van uw wijn. Vooralsnog kunnen wij onze service blijven garanderen zoals u van ons gewend bent; wij bezorgen – via PostNL – nog steeds uw favoriete wijn aan huis. Wij houden dagelijks de ontwikkelingen via het RIVM in de gaten en perken alle risico’s in waar we kunnen.

Komt mijn bestelling op tijd?

Op dit moment ervaart PostNL grote drukte door toename van online bestellingen: bij de Wijnbeurs, maar ook van veel andere online winkels. PostNL probeert zo snel mogelijk alle bestellingen te verwerken. De gemiddelde levertijd bedraagt 2 werkdagen. 

Het kan gebeuren dat uw wijnbestelling vertraging oploopt en dat u bijvoorbeeld nog geen Track & Trace bericht heeft ontvangen van levering. Wij verzoeken u vriendelijk om even geduld te hebben en pas na 3 dagen contact met onze klantenservice op te nemen. Op dit moment kan het helaas gebeuren dat uw bestelling later geleverd wordt dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor dit ongemak.

Hoe veilig is bestellen bij de Wijnbeurs?

De kans is minimaal dat het virus wordt overgedragen bij het aanraken van pakketten. Het RIVM meldt hier het volgende over:

“Het coronavirus verspreidt zich via mensen en dieren. Buiten het lichaam kan het virus niet goed overleven. De kans dat je besmet raakt via het aanraken van producten of oppervlakten is erg klein. Neem de maatregelen die gelden voor alle virussen die griep en verkoudheid kunnen veroorzaken en was regelmatig je handen.” Bron: RIVM.

Daarnaast hoeft u de deur niet uit en daarmee kunt u contact met anderen voorkomen. De extra maatregelen van PostNL beschrijven wij hieronder.

De maatregelen vanuit ons magazijn:

Alle medewerkers in het magazijn volgen een strikt protocol, waarbij er onder andere extra vaak de handen worden gewassen en er in gescheiden ploegen wordt gewerkt.

De maatregelen vanuit PostNL:

PostNL neemt daarnaast ook extra maatregelen om het directe contact zo veel mogelijk te beperken. Zo hoeft u geen handtekening meer te zetten voor ontvangst. PostNL vraagt u om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. Alle pakketten worden gewoon bij u thuisbezorgd, wellicht met enige vertraging en het kan voorkomen dat uw bestelling in meerdere bezorgmomenten is opgesplitst. We vragen hiervoor uw begrip.

Neem bij overige vragen gerust contact op met onze klantenservice: 0294 – 788 103 of contact@wijnbeurs.nl

Naar boven