Welkom wijnliefhebber!

Aanmelden Nieuwsbrief

Al 70.000 mensen gingen u voor!

Klantbeoordelingen

Wijn Service - Veelgestelde vragen

Hoe vaak wordt er geleverd?
Er wordt 4, 6 of 12 keer per jaar geleverd, afhankelijk van uw voorkeur. De Services zijn niet meer af te sluiten voor 2 leveringen per jaar. Eerder afgesloten Wijn Services met deze frequentie blijven echter ongewijzigd. Als u kiest voor een levering van 12 keer per jaar ontvangt u vanzelfsprekend elke maand een levering. Zie het onderstaande schema voor de overige leveringen:

Leverschema Wijn Service
Leverschema Seizoens Service

Wanneer wordt er geleverd?
Uw Wijn Service levering wordt rond de 20e van de maand verstuurd.

Betaal ik verzendkosten voor de Wijn Service leveringen?
U betaalt geen verzendkosten voor de leveringen van de Wijn Service.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U betaalt per automatische incasso of per factuur. Als u kiest voor een automatische incasso zal u eenmalig gevraagd worden om een (mondelinge) machtiging. Vervolgens zal het betreffende bedrag altijd na de levering van uw wijnen van uw rekening afgeschreven worden. Als u besluit per factuur te betalen, zult u deze tevens na de levering van uw wijnen ontvangen.

Hoe lang loopt een Wijn Service?
Uw Wijn Service loopt tot wederopzegging, maar is elke maand opzegbaar, tenzij u de overeenkomst onder andere voorwaarden bent aangegaan.

Hoe kan ik mijn Wijn Service stopzetten?
Neem contact op met onze klantenservice op 0294 – 788 103 of stuur een e-mail naar wijnservice@wijnbeurs.nl. Als u uw afmelding indient vóór de 14e van de maand, wordt de Service diezelfde maand al niet meer geleverd. Dient u uw verzoek ná de 14e in, dan zult u nog éénmaal een levering van de Wijn Service ontvangen.

Is het mogelijk een levering over te slaan?
Wilt u een levering overslaan, bijvoorbeeld omdat u op vakantie gaat? Geen probleem! Neem contact op met onze klantenservice op 0294 – 788 103 of stuur een e-mail naar wijnservice@wijnbeurs.nl. Zorg dat u in ieder geval de volgende informatie vermeldt: uw klantnummer, welke Wijn Service u heeft en welke maand u een levering wilt overslaan.

Kan ik een extra doos aan mijn levering toe laten voegen?
Jazeker, dat is mogelijk. Neem voor de 14e van de maand waarin uw Wijn Service uitgeleverd wordt contact op met onze klantenservice op 0294 – 788 103 of stuur een e-mail naar wijnservice@wijnbeurs.nl.

Klantbeoordelingen

100% Proefgarantie

De Wijnbeurs garandeert de kwaliteit van al haar wijnen. Mocht een wijn niet aan uw verwachting voldoen, dan krijgt u die zonder problemen vergoed. U kunt uw wijn laten vervangen of geld terug ontvangen.

Meer over proefgarantie...

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag of is er iets niet duidelijk? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen. Hier vindt u alles over ruilen & retouren, wijn bezorgen, lidmaatschappen en nog veel meer.

Naar veelgestelde vragen...


Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW

de Wijnbeurs

De online wijnwinkel waar u al jaren eenvoudig kunt wijn bestellen. Met ruim 40 jaar ervaring en meer dan 40.000 trouwe leden, de nummer 1 voor al uw wijnwensen.

Meer over de Wijnbeurs...

Betaalmogelijkheden

   

Volg ons

'Geen 18,
geen alcohol'

Lid van

 

Bel direct de klantenservice

'Geen 18,
geen alcohol'